Nya tider...

 
Underbart att se att Lukas är mammas kille.. Magsovare precis som mamma!!! 
 
Började dagen/veckan med ett pass på gymmet. Riktigt längesen och sååå skönt. Fick massa ny energi och endorfinerna flödade.. Laddade inför jobbpasset ikväll.
Pappa var för en gångs skull ledig så han passade barnen! 
Jag är så lyckligt lottad som har massa folk runt omkring mig som alltid ställer upp i ur och skur.
Älskar er alla, ni familj och vänner! Så enormt tacksam att jag har er i mitt och barnens liv ♥
Mitt sätt att rensa huvudet och bearbeta vissa saker är att få en stund på gymmet.
Väldigt viktig del i mitt liv att kunna få träna, jag blir glad och mår så bra efteråt, det är värt mycket för mig!
Skönt var det och lite skakig var jag allt! 
Hur kan man inte gilla att träna? Hela kroppen blir som ny efter ett pass... 
Hade god middag med mig till jobbet.
Köttfärssås, stekt vitkål, keso och lite grönsaker. Underbart gott och jag blev proppmätt!!!!
 
Längtade faktiskt till jobbet ikväll. Det gick kanon idag och hade en väldigt trevlig arbetskamrat ikväll. Glada pensionärer och jag var så välkommen tillbaka. Det värmde och jag fick många fina ord av dom!
Jag älskar mitt jobb och går dit med glädje!
En första dag efter semestern och även den har varit toppen!
 
I morgon är det planerad VAB, för Lukas, jag och Jenny (hans stödfamilj) ska till Lund på läkar och dietist besök!
 
All mat är fixad, kläder framme och det mesta är packat inför i morgon. Så nu säger jag god natt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0