En dag vid Immeln med fina vänner

I fredags morse (trötta som vi var), dagen efter Tosselilla får jag ett sms från Mia; Hej vad gör ni? Vi är badsugna..
Jag fattade direkt och tog barnen ner till affären för att åter handla fika till en dag hemifrån.
 
Hem och lagade Lukas lunch och packade ihop oss och begav oss mot Immeln.
Underbart väder, stekande varmt och väl där träffade barnen massa jämnåriga från dagis. 9 kompisar totalt var dom. De hade verkligen jätteroligt, så kul att se..
 
 
Lite bilder kommer här, dock svårt att få med alla på samma bild...
 
 
 
Lukas invigde sin present från moster Helene och hennes Emil.
Den gillades av alla Immelns badgäster.. haha!!
Lukas älskar sina champinjoner, potatis och dippa som han säger. Åt jättebra även här. Trots att jag inte värmt maten.. 
Sån skillnad på honom nu jämfört med för ett år sen. Han äter själv och det går bra, han vill äta och är intresserad av mat. Är till och med hungrig, vilket jag aldrig trodde han hann bli mellan målen.
Är så stolt över min kille ♥
 
Glasstajm!!!
Fredrik och alla barnen njuter i skuggan... 
 
Även en toppendag.
Perfekt avslut innan de åkte till sin pappa i fredags kväll...
 
Kunde inte bli mer nöjd med veckan. Hittat på massa kul med barnen och vädret har varit strålande vackert. Semester i all sin ära! 
Nöjdare än jag går nog inte att bli!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0