Shopaholic ;)

 
 
 
 
En underbar tröja som lillayster hittade till mig i stan igår. Hade ju ett presentkort på BIKBOK att använda. Tröjan är fantastiskt skön. Bomull och akryl. Blått är ju nya trendfärgen och jag behöver komma ifrån rosa (liiite ialla fall) Har bara ett plagg i blått och trivs, så denna passade perfekt in till den blåa samlingen ;)
 
En ny festblåsa :)
Åh vad jag trivs i denna, blev kär direkt i denna sköna, härliga korallfärgade klänningen från Aima...
 
 
 
Skor till klänningen blev dessa från Din Sko.
Så sköna och Tack Caroline för tipset och den oväntade träffen ;) 
 
Är det bara jag som har sjukt svårt för skor?
De ska inte bara vara snygga, utan sköna också, sitta rätt, och ja ni vet..
Det klämmer där, det glappar där, känns konstigt och ja.. 
Alltid samma bekymmer och tycker det är jobbigt med skor, men samtidigt gillar ju när jag hittar rätt.
Sandaler är något jag typ aldrig köpt mig... I denna här modellen i alla fall.
Men det känns bra och hoppas detta blir snyggt!
 
Jaha, det var vad som inhandlades till mamma i familjen :)
 
Lukas är i stort behov av byxor och fick 2 par från Lindex.
 
När jag såg dessa, föll jag direkt. Skitsnygga och sköna.
Lukas har på sistone börjat klaga på sina jenas. 
Vill iiinte ha dessa mammaaaa... De är hååårda..
Han menar vid knäppningen... Svårt med storlek när han inte är superlång och sen med hans lilla bula på magen ;) 
Mammas mysbula :)
Så vad passar då bättre än ett par tunna och sköna mjukisar som liknar jeans?
Toppen helt enkelt, nästan det dubbla priset jämfört med de andra, men ändå billigare än ett par riktiga jenas. Så köpet var givet ;) 
 
 
Han valde T-shirt själv :)
Louise fick två par leggings!
 
Nästa affär var HM..
Hittade dessa fynd på REA. En tunn gammelrosa kofta för 50 kr. 
En söt kjol med fina detaljer för 75 kr. 153 kr i rabatt, check :)
 
 
 
Denna tröjan såg Louise i katalogen och ville bestämt ha just denna.. Såg den i butiken och kunde ju bara inte låta bli.. 50 kr liksom, det är hon värd..
Och ni skulle sett henne, hon blev tårögd och jag fick världens största kram.
En mycket glad, lycklig och nöjd Louise.. Gjorde att mamman blev likadan!  
 
Överdragsbyxor till barnen inhandlades också. Vattentäta, vindtåliga och de andas. Perfekt! 
Båda fick svarta, perfekt att Lukas kan ärva sen ;) Man får ju vara smart ibland (och samtidigt vara glad för de få gånger man är det)
 
Nu väntar sängen och i morgon ska barnen iväg på sitt och jag på mitt :)
 
Nattinatt! 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina Sidenbäck

Roligt när man hittar en massa att fylla garderoberna med ;)

Svar: Ja verkligen.. Kul när man hittar wowgrejer.. Inte alltid man hittar något. Men nu hittade jag mycket :)
Therese

2013-04-22 @ 19:58:53
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0