Fredagsnöje med barnen!

Det blev en lugn hemmakväll.
Jag och Lukas låg på soffan när Loiuse kom.
Vi fikade och visade vad vi handlat och OM denna tjejen blev lycklig, det till och med tårades i ögonen på henne!
Då är man en nöjd mamma!
 
S stannade ett tag och sen åt jag och Louise middag. Då det var en bra kväll utan bråk och trams så plockade jag fram något jag köpte i julas på Ullared. 
En liten fredagspresent bara för att liksom..
 
TEMPO!
Ett snigelrace spel ;)
Barnen gillade det och de vann vars en gång och mamman kom sist. Jaha, varken tur i spel eller kärlek..
Men vad gör det, jag har ju mina barn och er mina vänner ♥
Den kärleken räcker för mig.. I nuläget åtmindstone! 
 
Lite godis hör ju till ;)
 
Himla gulligt spel faktiskt!
 
Nej nu ska jag bota min lite onda hals med glass (funkar till det mesta) och fotta lite från shoppingen igår..
Återkommer om en stund ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0