Sköna höst!

Helt underbart.
Solen skiner, träden blåser, luften är kall, näsorna börjar rinna, ja det känns i hela atmosfären att det är höst!
 
På något sätt älskar jag hösten, inte bara för att jag fyller år då..
 
Jag går här hemma och städar och mitt bland alla ljuslyktor fick man bara världens höstkänsla.
Tända lite ljus och mysa i soffan med en nygräddad äppelkaka och kall vaniljglass.
Ja det är höst för mig. 
 
Barnen blir skönt trötta efter myket utomhuslek =)
Vi har varit hos Mia och barnen och lekt och fikat hela långa dagen. 
 
Tack snälla du för barnpassningen medans jag gjorde lite ärenden i stan! 
♥♥♥
 

 

 

 
Denna syn möttes jag och Lukas av efter vi suttit i köket och Lukas ätit sin middag!
 
Det tar på krafterna att vara ute i det busiga höstvädret.
 
Nej nu står Lukas här och bajsar och det luktar värre än surt ägg, tviiiiii
Blir bajsbyte och sen fortsätta att dammsuga kokosflingor som är precis överallt efter gårdagens chokladbollsfika =) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0