Starkmjölk!

Tro det eller ej, jag tror det knappt själv...
 
 
Efter föräldramötet körde jag hem och bytte om och sa god natt till barnen.
 
Sen 21.10 så var det på med reflexväst och pannlampa och ut på en löprunda.
Lite sämre tid än i lördags med jag gjorde det igen!
Provade en ny runda ikväll.
2 mil löpta på 3 dagar! 
 
 
Proteinpåfyllning, check!

Provade Skånemejeriers nya proteinmjölk.
Fanns i naturell och choklad, men hallå..
Vad tror de att man väljer.. :)
Smakade supergott, precis som chokladmjölk och så är det bra för kroppen dessutom. 
Kan det bli bättre?!
 
Nej nu är det sängen innan jag svimmar av utmattning.
Ont i magen som attan efter rundan, men hoppas det är värt det!
 
God natt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0