Mitt allt ♥

 
Jag bara älskar bilden, den säger mer än tusen ord!
De älskar att klä ut sig båda två och de är så lika sin mamma så :)
Deras stil, ja jisses vad jag log med hela hjärtat när de kom och sa; Titta mamma, ta kort på oss! 
 
Bara en morgontoffel, snygg min, dockans stickade tröja som mössa, ja-aa :)
 
Kan man bli vackrare?
 
Älskar mina barn oavsett och de är mitt liv trots hur mitt liv är och hur jag mår..
Skulle aldrig vilja ha ett liv utan dom, bara kanske någon att dela allt med!
Det är ett oerhört tungt ansvar och nu har mamma gått och fått ryggskott också.
 
Känns som om man belastar för mycket på henne, men hon är även den enda som kan med honom och får ta allt när jag jobbar kväll m.m
 
Någon som har bra tips på billiga, bra och roliga utklädningsgrejor till både pojke och flicka?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0