Fredagsgott

Ja minsann, nu får man fira. 
Jag har jobbat 4 hela arbetsveckor i sträck utan en endaste VAB dag och då har vi alla tre varit lite förkylda och hostiga under tiden.
Men allt har gått toppen på dagis och speciellt igår och idag hade det gått utmärkt sa dem!
Man blir så glad.
Men precis innan jag kom hade Lukas trillat och slagit i näsan och munnen i golvet och fått näsblod, stackaren. 
Och sen stimmar han när jag hämtar vilket sen resulterar i en nerkräkt hall på dagis.
Kan bero på att han slog sig och fick näsblod, hostan eller att han stimmade för mycket efter maten.
Svårt att veta men typiskt när allt gått så bra.
 
Hem och inväntade Jenka och Filip som kom med middagen..
Fille hade bokstavligen "bara" slängt ihop en smörgåstårta igår (för att han inte hade något att göra.. jisses) och den behövdes tydligen ätas upp idag och jag är ju inte den som tackar nej när det bjuds :/
Hemleverans dessutom!
 
Ricktigt riktigt god på alla vis. Undrar hur det är när han gör det mer avancerat om detta nu bara var ihopslängt...
 
Lite gofika idag igen.
Det är ju trots allt fredag och jag har klarat av mycket jobb så klart man får fira lite!
Eller har jag fel?
 
Underbart god kanelsnurra till kaffet ikväll. Första hembakade jag blir bjuden på och kanske den sista, vem vet!
 
Lukas outfit idag, så fin i Me and I kläderna!
Passade mycket bra i orange, var lite nervös ett tag men han fick beröm på dagis också, lyste upp tillvaron!
Härligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0