En dag i Lukas tecken!

 
Började med provtagning efter att vi försovit oss och vaknade när vi egentligen skulle kört, av att min mormor knackar på dörren, hon skulle vara hos Louise under tiden.
Stressmorgon, Välkommen!
Sen asfaltering på väg till sjukhuset så vi stog still i över 10 min. Så ja, lite laaaagom sena blev vi allt.
Men en glad skit för det som äter frukost i matsalen och skrattar som en häst. Tokunge.
Han har haft ett sånt bus-häst-glädje skratt hela dagen, låter så härligt! 
 
Sen till Maxi för storshopping och vad ser vi över fikadisken, jo spindlar och fladdermöss..
Det var spännande men läskigt tyckte han
 
Haha, passa PERFEKT in på dig... Din lilla djävul (ibland i varje fall)
 
Lagas ny middag till honom idag.
Stroganoff med champinjoner och squasch
 
 
Stekte 15 g champinjoner och 25 g squasch i 2 tsk olja
Blandade 3 msk vispgrädde med 25 g chilisås och hällde över.
Kryddade
Blandade med pasta och mixade.
 
1.5 g protein och 325 kcal :)
 
Han åt bra, men det tog lite tid, men har fått mer hosta nu. 
Så kanske därför det är jobbigt med maten.
Började med losecen (magsårsmedicinen) igen då jag märkt att kräkningarna blivit mer sen jag slutade med det i måndags.
Eska hade kommit med nya nappar.
Passade Lukas perfekt då han är väldigt UNIK, för mig i alla fall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0