Verkar vara okej nu...

Lukas har ätit både yoggi och kräm hemma utan kräk och han verkar vara bra. 
Pigg och busig som bara han är!
Louise sover hos gammlamormor för säkerhets skull i fall det skulle strula igen i natt. Men hoppas verkligen inte det.
Nu har ju värdena gått ner och därmed hoppas jag kräkningarna slutar...
 
Gott som bara den med kcal påfyllning till kvällsmat...
 
Pappa hade köpt vin häromdagen..
Vi provade det och delade på en pizza
Underbart gott var det med pizza, vinet var OK, inte mer och inte mindre... 
 
 
Invigde mitt glas jag fick av Ann-Louise när jag fyllde år.. 
Helt perfekt och passar mig utmärkt!!
Ni ser väl likheten ;)
 
Efter denna ätasomenhästdag så ska det i morgon bitti ut och powerwalkas när morfar ska passa stormonster här hemma..
Längtar redan efter frisk luft, det blir man inte bortskämd med på ett rum på CSK... 
 
Kan inte hjälpa det men jag blir så avundsjuk på alla lyckliga familjer där ute som har sambo och friska barn..
Gud vad enkelt allt hade varit.
Livet är inte rättvist någonstans och jag undrar varför vissa straffas mer än andra?!
 
Till alla er: Njut av vad ni har och krama era nära och kära en gång extra ikväll, man vet aldrig hur morgondagen ser ut!
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0