Utomhusförmiddag för oss alla

Jag skulle gå och möta upp Jenny för vår promenad och barnen var ute med morfar. 
Spännande saker händer nära oss minsann...

Äntligen kommer stockalastbilen och hämtar stockarna.
Lukas var helsåld på detta..
 
Barnen hjälpte morbror Rikard att rulla däck, duktiga barn jag har!
De har även räffsat löv hos morfar, vadå barnarbete :) Tss
 
Helt klart godkänt, men med Jennys onda fot och mina känningar i knät gick det inte fortare.
Så irriterad över att jag känner av det, springer ju inte så mycket nu men vill ju i all fall kunna gå.
Ah så jobbigt.
 
Väl hemma var det lunchdags och Lukas åt bra även idag och provade lite pickles på sina smörgåsrån, det gillades.
Sånt som han kan äta och dessutom gillar det, är fantastiskt!
 
Lukas sover och Louise kollar på Landet för Längesedan nr. 2 nu och jag ska gå in i soffan och göra henne sällskap..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0