Sista kvällen

Dag 2 denna vecka är snart slut!
Jobbade 15.30-22
En mycket bra kväll med superhärliga jobbarkompisar.
Kom hem vid 22.30 och slängde ihop en kladdkaka lite snabbt inför morgondagens möte.
 
Mitt sista arbetspass i Vä hemtjänst i morgon och det är sorgligt.
Avslutas med möte för min del, verkligen givande. 
Pensionärerna blev besvikna och det är jag med.
Ville så gärna stannat men ska det sparas pengar så ska det ju tydligen det :(
 
Lukas har ätit galant idag och härmed vågar jag säga att han har varit kräkfri i 7 dagar. 1 VECKA!!!!
9 dagar är rekordet sen han föddes, det ni, snart så.. Jag håller mina tummar!
 
Nu är det god natt, Sov gott!
Kanske sista gången ikväll jag behöver ställa klockan på 04.50....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0