Helt slut

Ja sanna dessa ord!
Jag är helt slut o kropp och knopp.
Jättetrött och huvudvärk, det tar på krafterna att göra roliga saker men det är helt klart värt det!
Om man nu kallar sko och matshopping för kul, men att bara få göra något med barnen är skoj för mig!
 
Snälla morfar mötte upp oss med Louise vid skopunkten vid öppningsdags.
 
Herr skofantast i farten som vanligt. JO men 42:or passar säkert bra!
Provade nog de flesta par han hittade i affären. Allt ifrån rosa flipflop och klackaskor till stiliga herrskor!!!
 
Sen blev det fika på Maxi med världens bästa morfar!
Lukas åkte i vagnen och tog slut på morfar medans jag och Louise sprang och hämtade varor.
Snacka om teamwork!
Gick helt utomordentligt bra i affären idag.
Lukas fick en bok och Louise en barbietidning av morfar.. 
Sen blev det så klart bilåkning som belöning är man varit så duktiga!

Väl hemma var det 2 trötta hjälpredor som somnat! 
 
Packa upp, puuuust!
 
Dessa tre skor var vad vi hittade på skopunkten idag.
Skulle haft ett par dagis kängor till Louise och ett par kängor till mig men det hittade vi inte, och glömde så klart att kolla på Maxi som tanken var.. Hmm, alzeimers möjligen?
 
Coola, snygga, varma och enormt sköna!
199 kr, men gratis för mig.. hihi, barnens skor var dyrare än mina!

Lukas sover en stund till och jag ska göra Louise sällskap i soffan i 45 min. 
Sen ska det lagas middag och bjuda mina snälla föräldrar och bror på! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0