Utedag

Lukas har haft feber hela veckna, ända sen i lördags. Hostig, rosslig och förkyld. Så började med en vckas VAB på nya jobbet. Jaja, så är det men jag mår INTE bra av det.
Tänkte att idag får det bli en tur med vagnen och leka lite på lekplatsen och plocka lite vitsippor och gå hem till mormor och morfar och överraska =)
Något skoj måste man ju göra. Han är ju pigg för övrigt men febern är seg. Dock ingen hög feber som tur är.
Underbart väder och det var så härligt att krya runt i skogen och leka med barnen.
Lite bilder på vägen till lekplatsen/skogen..
Så mysigt vi bor här i Arkelstorp. Naturen är fantastisk!
Plockar vitsippor till mormor och morfar =)
Min fina son ♥
Lite balansgång på en nerfallen björk..
Min tuffing rymmer ;)
Så stilig min prins!
Min vackra prinsessa med buketten till mormor och morfar!
Avslutade med lite gungande innan vi gick till mormor och morfar för lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0