Tur

Fick höra häromdagen att om man får fågelbajs på sig så betyder det tur.
Mamma frågade mig om jag inte köpte en lott, men det hade jag ju inte gjort..
Idag gjorde jag det och JA, minsann det stämde... (tror inte alls på tillfälligheter ;) ) hehe
75 kr så jag gick med 50 kr plus. Varje krona är guld värd..
Sen har jag turen att vara mamma till världens finaste barn.. Så vad kan man mer önska sig och vad är mer tur än det??
Min älskade prinsessa satt med mormor i köket ikväll och pärlade. Sen kommer hon till mig och har gjort ett sååå fint halsband.. Är inte det TUR om något?
Sen läste vi saga och både jag och Louise somnade till i sängen. Det kallar jag MYS på hög nivå, ha henne på bröstet och lukta på hennes mjuka, härliga nyduschade hår! Älskar henne oändligt mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0