Powerwalk!!!

Idag är det underbart väder, fast det blåser lite kyliga vindar, men ändå... SOOOL!!
Jag gick och lämnade Louise hos min mormor och sen gick jag med Lukas och Jenny på en rejäl powerwalk.
1 timme blev det och jag och Jenny har minsann gått 1 timme tors, fre, lör, sön, mån och idag..
Att vi är duktiga och det känns så skönt i hela kroppen! En timme minst är lagom, men jag har känt mig lite som en duracellkanin... jag vill bara gå, gå och gå, ännu mer...


Sen blev det lite lätt lunch; pestopastasallad och knäckebröd med keso!


Nu har jag duschat, packat och bilen är redo.

Dags att väcka mina sleeping beautys och sen bär det av till vårt andra hem... Hos Jenka.
Mat, kaffe, lek och bus står på em och kvällens meny!
Så här mycket packas det med till Lukas för 2 mål. Ett middagsmål och till kvällsgröten.
Tar ca minst 30 min att laga, packa ihop och blanda allt.
Vad enkelt om han ätit samma mat som vi till middag och kanske en flaska välling till kvällsmat... Jaja, det är inte min verklighet. Åter till min egen lilla värld!
Tacka vet jag Tupperware produkter. Perfekta skålar och burkar att ha med sig och lagom storlek också!


Ha en trevlig kväll så återkommer jag kanske senare!!!


Kommentarer
Postat av: Caroline L

Vad duktiga ni är!!! Följer gärna med er en kväll när jag är ledig ;) Puss kram ;)

2012-05-15 @ 21:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0