Nya vanor!

Både i går more och i morse blev det nya morgonrutiner.
Jag var ute på rask prmenad på 50 min innan frukost och sen smakade frukosten mycket bättre och man kände sig så sund på något vis.
Jag är störthungrig när jag vaknar på morgonen, så detta var lite av en utmaning för mig, men det GICK!!
Sen till frukost blev det en portion fiberhavregrynsgröt med kanel i och till det hade jag linfrö, hallon och banan och en liten skvätt mjölk! Även 1 ägg och en kopp kaffe!
DET GJORDE GOTT!!!
Helt utsökt måste jag säga och sylt är inget gott, gröten blev en delikatess med färska frukter och bär i stället!!
Med hallon och kanel så fick man sig lite antioxidanter som är bra!!!
Igår så blev det även en tur till gymmet, 20 min crosstrainer och jag hade enorm energi. Orkade sååå mycket mer än jag har gjort innan och jag, JAG tror minsann det beror på den bastanta brunchen som det trots allt blev =) 10.30 Jag menar... Sen frukost eller brunch, never mind!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0