Indianer

Härliga dag!
Idag var det dags för uppvisningen i Louise Funky Kidz grupp.
I Kristianstads arena..
Bland det häftigaste jag varit med om, sjukt duktiga barn/ungdommar. Det rös i hela kroppen och man rycktes verkligen med.
Louise grupp hade dress cod; Indianer!!
Louise som indian
Louise innan uppvisningen!
Var lite ledsen och nervös, vågade inte riktigt =( I slutet kom hon igång lite.
Inte konstigt med en fullsatt publik!
Men sen när de andra grupperna dansade kom hon igång och vickade på rumpan och dansade med... =)
Så stolt med sitt diplom!!
Självklart blev det en anmälan till höstens kurs!
Jag ÄLSKAR att dansa och barnen har nappat på det.
Det dansas varje dag, vid matlagning, diskning, ja när som. Radion är ALLTID på i detta hus!


Så otroligt stolt jag är över min stora flicka! Oavsett hur det gick så stod hon kvar på scenen och det tycker jag är strongt! Nästa uppvisning är det kanske bättre!!


På tal om dans så nu ska jag i duschen och göra vid mig... Dags för första besöket i mitt liv på Granada i Lönsboda.
Lasse Stefanz spelar och JA, självklart åker man dit!

Trevlig lördag, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0