Bus och mys...

Denna em och kväll har varit toppen härlig!
Fullt med bus och skratt!
Louise kommentarer och allt hon säger gör en sååå varm i själen att man bara skrattar så hjärtligt, är verkligen inne i sin kiss och bajs ålder.
Hon och Jenka gjorde sallad, blandade pärondryck, bakade supergott hälsobröd.. Hon älskar "tant Jenka" och idag var hon hennes hjälpreda!
Lukas är inne i sin nej, inte, kan själv period. Vars en trots period men idag bara skrattade och log jag åt dem, var tid har sin charm. De flesta dagarna orkar jag inte med trots men idag var allt så härligt!
Brödbak på gång..
2 grimaserande sötnosar!
Kvällens middag, delicious =)
2 superglada ungar
3 myspysare i favorithörnan. Alla tre var trötta efter en hård busardag!




Nu är det minsann sängen för mina ögon orkar inte vara öppna mer, disken får minsann vänta till i morgon. Har inte hänt på många veckor att jag hoppat över disken en kväll. Kanske bra för mina krav (jobbar med att minska mina krav) men jobbigt då jag måste ta det i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0