Trött.....

Idag, eller rättare sagt igår kväll smög sig en underlig trötthet på mig.
Ögonen känns tunga, kroppen är orkeslös.
Var är min glädje, mitt skratt, min positiva sida?
Vet inte vad det är men jag känner mig tom på något sätt.
Orkar inte prata och vill helst bara sova... =(
Varit hos mina föräldrar och ätit tacos ikväll =) Alltid supergott, barnen badade i badkaret och Lukas var som en valross.... Han bara älskar vatten och är heltokig!
Min syster Helene kom och hämtade Louise för att åka till badhuset, som Louise har längtat! Jag och Lukas fick stanna hemma. Han är förkyld, har lite feber, bara kräker slem, har matdropp alla mål... ja lika tråkigt som vanligt med en "enkel" förkylning.
När de kom till badhuset var där stängt =( Så de åkte till Andys lekland i stället och Louise var så nöjd när hon kom hem!! TACK älskade syster ♥ Betyder så mycket för Louise!!! Och för mig så klart!
Nu ska jag bara in i duschen sen ska jag banne mig sova... Upp tidigt i morgon, till CSK för provtagning i vanlig ordning om måndagarna!
Ögonen svider och orkar knappt titta.
Godd natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0