Till Lund

Lukas ramlade ner från yttertrappan innan i fm. Slog i näsan, fick ett stort blåmärke och han kräkte.
Det gör han som oftast ändå så vi valde att avvakta för att se om det var hjärnskakning eller ej.
Sen ikväll under matdroppets sista droppar kräker han kaskader och ulkar massor, man ser att han mår illa..
Var på kalas igår där någon senare hade fått feber och kräkt.
Kollade igenom Lukas när vi låg inne på CSK i fredags och allt var bra med honom. Ändå vägrade han äta i morse och vill knappt dricka...
Kanske kan vara maginfluensa, kanske kan det vara hjärnskakning eller något helt annat.
Men det blir en tripp til Lund.
Hade ambulansen här och vände då det tog över 3 timmar att få en akutsjukresa... VAD FAN ÄR DET?????
Hade ingen bil förrän 21.50 och jag ringde vid 19.00
Så mamma kör oss ner i  stället, snacka om dålig service från sjukresor. Ambulanspersonalen var däremot underbara och jag tyckte så synd om dom för så akut sjuk är han inte. Men de jag pratade med på CSK sa att de skickar en icke brådskande ambulans till Lund eftersom sjukresan dröjde och vi inte vet vad som fattas Lukas.
Nog om det och ut för lite bilåkning!

Kommentarer
Postat av: Caroline L

Stackars min älskade Lukas!!

Skickar massa pussar och kramar till dig och mamma!

Saknar er!!!

2012-06-04 @ 14:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0