Prinsessorna i det förtrollande slottet!

Idag äntligen blev Louise prinsesskalas av!
Som hon har längtat.
 
 
 
Min alldeles egna Törnrosa!
 
 
Presentöppningsdags! 
 
3 utslagna sessor i hela havet stormar. 
 
Pussa grodan är ett måste på ett prinsesskalas! Istället för att sätta knorren på grisen så pussade vi grodan!
 
Många fina pussavtryck (syns dåligt)
 
Vad vore ett prinsesskalas utan en prinsesstårta? Louise har bestämt och vi har bakat den tillsammas helt på egen hand!
Lita smarriga cupcakes..
 
Och negerbollar i prinsessfärger!
 
Sagoläsning; När prinsessor fyller år! Mycket passande bok, blev även Mumintrollet fyller år. Tur man har lite kalasböcker!
En trött och mycket nöjd prinsessa i mammas famn!
 
Tant Jenka har varit min stora hjälp idag! Louise tycker om henne massor och tvärtom också ♥ Ja så klart jag också. TUSEN tack för all hjälp!!
 
Hade kalastid mellan 11-14.30 och jag var stressad igår att hinna med allt idag. 
MEN till min stora förvåning. 
Ingen och jag menar verkligen INGEN stress. Allt flöt på, inget bråk eller trams. 
Bara 10 glada och glittranade prinsessor.
Vi hann med tre lekar; Hunden, Hela havet stormar och Pussa grodan, öppna presenter, äta hamburgare, leka lite fritt, fika, Läsa 2 böcker, ha fiskedamm och vi var klara 14.15. 
 
Helt klart mycket väl godkänt. 
Jag är så nöjd, Louise är helnöjd och fick så många fina presenter. 
Fick dock 2 återbud idag (prinsarna) 
Och trots regnet hade vi en underbar och mysig kalasdag i det förtrollande slottet!
 
Sen diskades det, dammsögs och torkade golvet och sen kom lilleman med leverans av mormor, morfar och morbror vid halv sex och då var hela huset nystädat och inte ett dugg man kunde se att 10 prinsessor varit här, förutom möjligen de tiotal ballonger som ligger på rummet.. Så då blev det lite fika till av det som var kvar!
 
NU, glittrig och lockig som jag är ska jag inta min prinsessäng som bara väntar på mig och känner sig enomt ensam och kanske jag kan drömma om en vacker, stilig prins lång bortom fjärran land.....
 
Nervös inför morgondagens vägning. Efter 1 vecka på vikväktarna. Midsommarafton och prinsesskalas utan att tänka på ProPoints gör att det känns som att vågen ska visa plus, men det är det värt i så fall. Tar nya tag nästa vecka. Upp med tuppen för provtagning med Lukas i vanlig ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0