Igen =(

Åter igen har vildingen i detta hus ramlat ner från yttertrappan. Jag blir sååå trött.
Barnen lekte fint ute i sandlådan medans jag lagade middag. Solen kom och det blev så skönt.
En stund senare hör jag en panikledsen Lukas och Louise kommer springades och ropar att Lukas har trillat, men jag hade redan hunit ut.
FAN också. Jag skulle vilja vara en bläckfisk..
Denna gången blev han röd och en bula i bakhuvudet =(
Ja men varför inte...
Detta resulterade natrurligtvis i en nerkräkt mamma, Lukas och ett halvt kök.
Den middagen som gick sååå bra att äta kom upp.
Typiskt helt enkelt, så jävla typiskt!

Nu, Kaffe för det har jag inte fått sen halv sex i morse innan jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0