Härligt med lek

Idag var jag och barnen bjudna till Caroline och barnen på middag och massa lek och bus och fira att vi har semester.
Vädret gick INTE att klaga på och jag gick med Lukas i vagnen och Louise cyklade. Sååå duktig och jag fick typ gå/springa väldigt raskt för att ligga henne i täten.
I fm var jag och Lukas på en lång powerwalk och Louise var hos gammlamormor. 
Brände mig nog då i nacken känner jag nu.... Men det var det värt!
 
 
Man känner semester i hela kroppen och jag njuter... VARJE dag och har det hur bra som helst!! (Just nu i alla fall) Tyckte det kändes lite märkligt att gå på semester när jag bara jobbat i några månader men det är såååå underbart och jag ångrar det inte ett dugg!
 
4 glada barn som inte får nog av vatten ♥ Äkta glädje detta!
 
Barnen hade dukat till fest =) Sugrör är ett måste så klart!
 
Fint dukat till oss vuxna också!
 
Ingen dålig middag det här!!!
11 ProPoints
Riktigt riktigt gott. Mycket fisk denna veckan och vad som väntas i morgon.. är bara en gissning, vi får väl se =)
 
Unnade mig en cider.. 3 pp och det var det värt. Har ju motionerat ihop 5 pp idag så då unnade jag mig den! 
 
En glad kille som själv klättrat upp för den stora rutschkanan! Stolt som bara den!
 
På vägen hem gick vi en lång promenad med alla barnen och deras hund. Louise cyklade och det var säkert en 20 min lång runda och hon cyklade på hela tiden och jag fick springa ikapp. Så härligt och vilken känsla.. 
att gå ut på kvällen, det är ljust, solen börjar gå ner, alla dofter och klockan är 22.00 Helt fantastiskt.
Lukas har bara sovit 1 timme i fm och inget mer, han vägrade, han la sig 22.15 och däckade direkt. Slagen hjälte.
Lång dag i morgon också, denna helgen är späckad och jag längtar ihjäl mig.. jag är en riktig kalasare jag!!
 
Mycket nöjd och är nu riktigt skönt trött och säger god natt till er alla!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline L

Fina bilder som alltid. ÖNSKAR ER EN TOPPEN MIDSOMMAR!

Svar: Tack!!! Detsamma till er <3
Therese

2012-06-22 @ 09:07:58
URL: http://www.myheartbeatsfor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0