Nöjd

Är så nöjd efter att ha jobbat fre kväll och sen 3 långa dagar. Nu är man ledig i 2 hela dagar!!
Härliga jobbarkompisar och jag trivs oerhört bra på jobbet.
Hoppas man får stanna, har till siste augusti på schema.
 
Blev en rejäl promenad med stopp hos gammlamormor för lite fika och lek. Dock bara kaffe och vindruvor för min del, men barnen blev lyckliga för kex och glass som det ALLTID blir där. En vana som nog aldrig kommer gå ur =)
 
Tittar ut och njuter faktiskt. 
En sån där mörk, blåsig, kulen sommarkväll.
Nu skulle man varit i en husvagn/förtält intill havet. 
Där man kunde sitta med lite tända ljus, lite vin och gottis och höra vågorna och vinden tillsammans. Spela spel eller bara umgås och njuta av den mystiska sommarnattens bus. Kanske tagit en sen promenad.
 
 
Tankarna tar mig tillbaks till för 2 år sen... Men nu ska vi ju tänka framåt, eller hur?!
 
Snabbdusch nu sen sängen så jag nattas i lagom tid idag igen! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0