Frukost och mys på verandan

Louise vaknade inte förrän halv tio så det blev sen frukost
 
Monstret var redan färdig och i full gång med bus
 
Myser på verandan i solen
 
Så började denna morgonen, och fortsatte i katastrof...
Lukas dricker vattnet de har där ute och leker med och kräker ner hela Louise..
 
Fina Paulina ringde i morse och bestämde lek och bad med Louise i em. Till Immeln och bada och äta glass. 
Vilken lyx för Louise och de kommer säkert få superskoj.
Själv är man hemma, argare än ett bi och irriterad mer än det går. 
 
JAG VILL OCKSÅ HA FRISKA BARN, KUNNA ÅKA VAR SOM HELST, NÄR SOM HELST, UTAN BEKYMMER OM KRÄK, MATTIDER, HA EGEN MAT MED SIG OCH 100 % PLANERING.
 
Jag vill också bada med Louise och vara med mitt stora hjärta. Aldrig att jag kan det.
Ni anar inte vilka floder som rinner på mina kinder över hur mitt liv är just nu...
 
Snart dags för lunch och säkerligen brottas med nästa kaskad av kräk.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0