1 år

Idag är det 1 år som ensamstående med mina älskade barn!
Det var varit ett hektisk år med både mot och medgångar!
I början var det tufft och allt tog sin tid att komma i rutiner och extra mycket rutiner kring Lukas.
Mycket sjukdommar innefattade hela våren.
Lukas gick på babysim, underbart! Fortsatte även i höstas och då var han större och friskare och det var toppenkul, men helt klart mysigare med små barn som sitter/ligger där man sätter/lägger dom.
Mycket stressigare med ett barn som är ÖVERALLT ;) Men ångrar det inte! Lukas älskade det och det är det viktigaste!
Sommaren innebar mycket festivaler och dans på olika ställen! Grillkvällar och fester med underbara vänner både under sommar och höst!
Min 1 år försenade 25 års fest med Hollywoodtema - succe verkligen!
Träffade en av mina allra bästa vänner i våras som stöttat mig oerhört mycket som visste precis vad jag gick igenom. Min älskade Jenny. Hade aldrig haft denna vänskap om inte vi separerat!
Fått en helt annan och närmare kontakt med några vänner som Mia och Jennica, var kanske mest kompisar innan men nu är de SÅ NÄRA, ÄKTA vänner! Ställt upp i mängder med skjuts, barnvakt, middagar, matleverans, och ett sådant oerhört bra stöd i alla lägen!! Är enormt tacksam ska ni veta!
Sen har jag mina vänner som funnits där både innan, under och efter och jag är lika tacksam för er skull! Ni vet vilka ni är!!
Jag vill att ni ska veta att många av de vännerna JAG har är svåra att hitta, är som stjärnorna; unika, vackra och finns alltid där när man behöver dom! Ni lyser ALLIHOP alltid upp min vardag på ett eller annat sätt!!!
TACKSAM är bara förnamnet! Jag älskar er ♥
Träffade en underbar vän. Mr. J =) En vän som ska ta åt sig av ovanstående!!!! Han har varit ett Fantastiskt stöd under min höst och vinter! Och är fortfarande. Jag är lyckligt lottad med sådana vänner!
Trodde aldrig man kunde skaffa äkta vänner på äldre dar med ack så fel jag hade!!!
Min roadtrip med Jenny till Ullared och sen kaffe på Väla =) Har nog inte skrattat så på BRA länge!!!
Även trippen till Väla med Mia!! En underbar dag =)
Ja herre gud! Allt ont har något gott med sig!
Mycket som överväger det negativa och i dagens läge är jag tacksam att separationen skedde!
Blickar inte bakåt utan försöker se framåt och det är jag och barnen i fokus nu!

Kommentarer
Postat av: Mi@

Puss å kram på dig min vän!



Du är väl värd allt positivt i ditt liv! En vän som du är inte heller lätt att hitta ska du veta <3

2012-02-19 @ 17:53:31
Postat av: Tilda

Spännande! Kul att du är sprudlande positiv!

2012-02-21 @ 21:28:00
URL: http://www.sweetcolorful.blogspot.com
Postat av: Therese

Tack!! Jag är en positiv person, men även jag blir lite negativ ibland. Försöker hålla modet uppe. Det blir ju lättare och lättare desto äldre Lukas blir!

Tack Mia <3 All kärlek till dig!!!!

2012-02-29 @ 21:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0