Sweet home

Hemma igen efter att alla prover var bra.
Bara lactat som var aningen förhöjt men det var inget som hade med hans sjukdom att göra.
Så vi fick permission över natten och in i morgon fm och ta nya prover.
Så skönt att få komma hem och sova i sin egen säng.
 
Fina Jennica kom inom ikväll och hade mat med sig, god sallad och melon och det var underbart med sällskap!
Vad skulle jag gjort utan alla mina vänner?
Vad gör jag egentligen för speciellt som förtjänar fina vänner?
Känns lite overkligt ibland.
NI BETYDER SÅ MYCKET FÖR MIG OCH BARNEN OCH JAG/VI ÄLSKAR ER ALLA!
 
Nej nu ska jag blanda lite matdropp och koppla på det sen ska jag banne mig sova.
Lukas sover redan, TROTS att han vilade "middag" mellan kvart i två och halv sex, nästan 4 timmar. Helt obegripligt att han somnade direkt jag la honom i sängen nu ikväll. 
Men han blir trött när aminosyrorna är förhöjda, som sagt, det tar hårt på honom.
 
Sov gott mina fina! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennica

För att du är du och försöker inte vara någon annan :) din utstrålning, glimt i ögat, ditt spralliga och lyckliga du gör att man blir varm i hjärtat livet ut. I min värld förgyller du och barnen mitt liv enormt mycket <3 du är en människa man absolut bara kan älska!! Du har "det där" och en äkta vän är som du är, rak och ärlig <3 du är äkta min älskade vän! Älskar er alla tre och kommer alltid ha ett "mamma hjärta" för er <3

Svar: <3 Så rörd jag blir vännen!!! Älskar dig också i massor.....
Therese

2012-08-21 @ 07:21:26
Postat av: Mia

Kan bara hålla med Jennica! Finns liksom inget annat sätt att beskriva det <3

Svar: =) Vad fina ni är!!!! <3
Therese

2012-08-21 @ 19:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0