Kräk och vägning

När jag kom upp igår så hade Lukas kräkt ner sängen och golvet så det var bara att börja städa och bädda rent. 
Men sen har jag sovit som en prinsessa. Inga barn som vaknat och jag har sovit såå gott.
Drömt lite men ändå!
Tror det har med nya sängen att göra, har äntligen fått sängram till madrasserna så jag slipper ligga på "golvet"
Har haft så ont i ryggen länge nu och har legat så i 1 ½ år, så nu hoppas jag man ska slippa det!
 
Vågen stod på - 1.4 kg och det var skönt trots kalas både lör och sön.
Men är inte nere på rekordet än.
Känns som man börjar slarva lite nu, SKÄRPNING!
Behöver lite inspiration och Motivation, någon?!
 
Nu, kaffe och gröt, sen mot stora staden och CSK! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0