Chili con carne och depp

Dagens middag; 14 pp.. 
De jävla bönornas fel, men vad är en chili con carne utan bönor? Nej just det!
Gott var det men blev liiiite för starkt.
 
En irriterande dag då ingenting är bra.
Varit ute på en liten raskis ikväll. 25 min bara men klockan var tio så jag behövde hem och koppla dropp igen.
Inga provsvar än och hoppas innerligen de kommer i morgon bitti..
 
Är trött, ledsen, irriterad, uppgiven, mättad, orolig ja en himla massa.
Gråtit lite ikväll... Att allt bara ska vara så jobbigt hela tiden.
Man vet ingenting och allt ska man klara själv, vill inte belasta andra med mina bekymmer eller behöva be om hjälp hela jävla tiden. (Ursäkta att jag svär, men idag är en sån dag)
 
Jag vill så mycket och kan så lite...
 
Vad går mitt liv ut på?!
Att bara vara mamma till de finaste barnen på jorden?
Det går ju an, men mer då? Ska man aldrig kunna få ha det bra.
Att bara ligga på sjukhus, vara ledsen och orolig hela tiden känns inget kul liv må ni tro. 
 
Jag önskar så att jag bara slapp allt detta tunga ansvar man hade eller åtmindstone hade någon att dela det med, men det får jag leta bland stjärnorna efter och det orkar jag inte så jag skiter i det. 
Jag bara jobbar och Vabbar om vartannat, inga rutiner, allt blir kaos, 
Vikten känns hopplös, orken, motivationen och inspirationen är som bortblåst.
Hinner knappt motionera och laga mat är jag mer än less på, ja ingenting är bra idag.
 
Satt och somnade vid köksbordet precis? Normalt?!
 
Hmm, nu ska jag koppla dropp och sova..
Måtte morgondagen bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0