Underbart!

Började dagen med frukostmys med Jenny =)
Sen blev det en REJÄL rask promenad i skogen och lite i byn! ca 7-8 km på 1 timme och 20 min. Kände mig som en duracellkanin.. Ville bara gå och gå och gå. Men det började närma sig lunchdags så var tvungen att gå hemåt. Då hade vi utökat rundan 2 gånger redan! Annars hade det blivit mer.
Känner det som en drog just nu. Att ut och gå!
Naturen ger mig så mycket, alla dessa fantastiska färger, hur det prasslar under fötterna när man går.
Man hör fåglarna kvittra och bäcken som forsar.
Det luktar friskt och härligt!
Hela denna veckan har det varit varmt och skönt. Strålande höstväder!
Det var lite jobbigt i början, dock hade jag en syskonvagn och två barn på ca 27 kg att putta! Men kom fort in i andra andningen!
Kände mig RIKTIGT NÖJD! Härlig känsla när man gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0