Fick present

Han nästan inte somna innan Louise och morfar kom... SÅ GLAD jag blev.
Älsklingen hade present med till mig. Ett halsband och detta fina armband hade hon gjort till mig! Jag frågade henne innan om hon kunde göra ett armband och så kom hon hem med det!
Vilken överraskning, det är LYCKA det. Hemmagjorda presenter från sina barn ♥

Armband

 

Sen fick jag lite samtal som bara gjorde mig så himla irriterad. Att det ska vara så svårt och krångligt med allt till Lukas ska börja dagis! Jag bli knäpp. Och var och när jag ska börja jobba. Allt hänger på allt annat.. Vet ju ingenting.

 

Har haft en gnällig Lukas HELA kvällen. Extremt idag! Kräkt också! Bara det inte är något på gång, Leucin var lite förhöjt =( nytt prov på måndag, får se då. Tyckte att urinen luktade aningen fränt.. hmm, får se!

 

Duschat båda barnen innan ikväll och ringde mamma om hjälp med diverse ikväll! TACK underbara mamma!

Det innebar att Louise och jag kunde krypa ner i hennes säng och läsa en god natt saga! Det älskar vi båda två ♥ Idag blev det Nalle Puh och honungsträdet!

Provade MSUD Anamix LQ idag i stället för MSUD Gel på Lukas (proteinersättning) med apelsinsmak (det ska tydligen vara den godaste...)

MSUD Anamix LQ

Vid fyra tog han hälften i munnen, lite med sugrör och lite med sked. (Tot 55 ml per mål ska han ha, just nu)

Är tunnflytande!

Gick hyffsat bra tycker jag, ett och annat mm kom det från honom =)

Vid kvällsmaten tog han allt!!!! SUPERGLAD MAMMA!!!! Behövde inte sonda nånting!

Bytte även hans knapp idag, skulle "kuffa" om den (byta och kolla vattnet i ballongen)

Var lite, lite vatten och skulle kolla hur den såg ut, usch vad hemsk den var, så jag bytte! Gick galant, tänk vad jag kan mycket helt plötsligt. SSK Therese... Hehe!

Nu är jag också nyduschad, duschat bort mina bekymmer hoppas jag så jag kan sova gott!

In my dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0