Knappen åkt ut =(

Jaha, idag har det otroliga hänt.
Varnar för känsliga bilder...
Borstade tänderna på Louise och Lukas var lite gnällig för blöjan var full med bajs...
Men när jag kommer ut i köket har slangen åkt av knappen och när jag skulle sätta dit den så är där bara ett hål... HJÄLP.. Då ligger knappen bredvid honom med ballongen uppblåst. Herre gud.
Akut ringa mamma så hon kunde komma och ta Louise sen ringa CSK och berätta, skulle köra in direkt, det drar ihop sig jättesnabbt. Men skulle sätta dit den så länge så det inte gjorde det. Usch vad otäckt men var ju tvungen.. Man blev ju lite stressad. Men fick ju dit knappen igen och hade väl egentligen inte behövt åka in, men var lite orolig ändå. Men det var ingen fara. Han fick en ny ändå även om det inte var så länge sen vi bytte den. Lika bra.

Hålet i magen


Knappen


Väl inne fick han en ny och sen bar det av hem igen.
Man skrattar ändå lite åt min lilla huligan. Alltid är det något du sätter mamma i jobb med ;) Älskade plutt!

 


 

Kommentarer
Postat av: Vicke

Den brukar ju inte åka ut om den är hel!

2011-05-17 @ 14:17:52
Postat av: Therese

Den kan göra det. Det känns ju och gör väldigt ont men Lukas var inte så ledsen mer än innan jag gick ur köket och då var det för han hade bajsat. Jag ska få en och ha hemma så jag kan byta om det skulle inträffa igen. Nu kan jag ju det!!!

2011-05-19 @ 22:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0