Förvuxen bebis

Haha, när jag kom upp från källaren innan ikväll möts jag av denna synen:

Louise i gåstolen

Visste inte om jag skulle skratta eller bli arg. Det blev skratt och fort fram med både kameran och videokameran.
Tror jag har Tobbe att skylla på... Haha
Han satte ner henne för ett tag sen på skoj, haha, ja skoj var det nog.
Hon sprang efter mig och körde på mig, helt galen. Ja det var en syn må jag säga!

Lukas spelar munspel

Godingen spelar munspel =) Alltid "tungan rätt i mun"

Louise sjunger Akta Lilla Snigel för lillebror!

Storasyster sjunger Akta Lilla Snigel för Lillebror. Han är ganska intresserad, dock ej så mycket av låten, mest av snigeln.. Haha

Mina små stjärnor, de lyser upp min vardag varje dag ♥ Man kan alltid få ett härligt skratt av dom. Idag har jag fått många ♥


Kommentarer
Postat av: Mi@

<3

2011-03-15 @ 13:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0