Första grillningen för i år

Då var den första grillningan avklarad för i år =) Korv med bröd. Sandra och Razvan bjöd. Så trevligt det var! Det är helt sjukt gott. Korv är dundergott. Ska gärna vara lite svarta och knapriga på ytan, lite så där brända. Finns ingen godare. Och ketchup och senap så klart. Mmmm

Grillad korv

Sen följde jag med Sandra för att hämta hem hästarna från hagen. Så mysigt. Saknar ridningen och pyssel med hästarna megamycket. Någon som vill ha en ridkompis, ring mig =) Dock blev Candy rädd för något och jag fick en hov på min fot. Över hela foten. Skrek inte, men det gjorde ont. Lite härdad är man ju. Men det ömmar lite nu. Finns ju värre saker i livet än att bli trampad av en häst.
Sen spelade vi Familjegeni allihopa och jag vann. haha. lite chockad över mig själv. Var dock barnfrågorna, men ändå. De är svåra nog.
Mina 2 första öl i livet slank ner. Smakde helt ok. Har aldrig gillat det innan men gott var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0