Sovmorgon och vårtecken

Hade sovmorgon till strax efter tio =) Skönt.
Åkte hem till mamma och pappa på frukost. Kände mig seg och trött ändå, kom i säng sent på grund av olika anledningar. La mig på soffan där och sov i ca 1 timme till.
Ändå yr och kände mig inte i form. Denna förkylning tar också på krafterna.
Jag och barnen åkte hem och gick direkt vi kom hem en timmes runda i 4-5 minusgrader. Kallt, men riktigt skönt. Solen sken på oss och energin flödade. Kände att våren snart är på väg. Jag samlar så mycket D-vitamin jag kan och njuter av varje solstråle som når mitt ansikte. Vi hittade videkissar också som börjat slå ut =) Louise fick en liten gren, men tappade den innan vi var hemma.
Väl hemma blev det middag och mys. Sen duschade Louise och efter badade Lukas. Härligt, speciellt efter att ha varit ute. Sen godnatt saga och mys med Louise och sen åt Lukas kvällsmat.
Kvällen bjöd först på lite disk för mig, sen soffläge med massa tända ljus, tv och Ben & Jerrys. Och ett trevligt samtal =) En härlig söndag! Nu sängläge, provtagning tidigt med Lukas i morgon. Hoppas dock inte det är FÖR kallt. Då vill man bara ligga kvar i sängen inlindad i täcket ;)

♥♥♥ Louise och Lukas, mina underverk, ni gör mitt liv och skulle aldrig klara mig utan er, ni gör mig hel. Mitt hjärta består av kärleken till er. Har inte ord till att beskriva glädjen och kärleken till att få dela varje dag med er, helt fantastiskt. Kärleken är evig när vi är tillsammans. Mina gudomligt vackra, mysiga barn. Vad mer betyder något? ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Barnen är allt.. Dom har en fantastisk mamma glöm inte det. Tycker du är så otroligt stark.

2011-02-21 @ 06:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0