LOVE

Alltså kärleken spritter i kroppen!
Jag sitter här i myskläder, det blåser mycket ute så det hörs i väggarna. Louise sover och Lukas ligger i vagnen och håller på att somna.
Idag har vi varken varit vid tv eller data förrän nu ikväll.
Har myst och lekt hela dagen. Ätit lunch, diskat och tvättat. Sen blev det em-vil för oss alla tre. Lite chokad när Louise kommer in till mig vid 16.00 och då har precis Lukas också vaknat. Louise sov i 2 ½ timme. SHIT tänkte jag, vad har hänt. Skönt var det i alla fall att alla kunde vila samtidigt.
Vila ska ju tydligen hjälpa mot förkylning. Känner mig faktiskt lite piggare ikväll.
Sen lagade jag middag och jag och Louise åt tillsammans. Mysigt.
Sen för att trötta ut henne så hon kunde somna ikväll tog vi en promenad jag och barnen till affären. Köpte lite tillbehör till tonfisksalladen jag ska göra i morgon. Sen gick vi inom min mormor och drack kaffe och matade Lukas vid 20.00. Blåste det gjorde det verkligen, men riktigt skönt med friskluft. Det är ju också bra. Man mår så mycket bättre!
Sen hem och Louise somnade gott  =)

Njuter så av allt vid livet innebär. Lukas pratar mer och mer, säger Da och Dä hela tiden, kommer mer och mer. Han hoppade i hoppgungan här ikväll och gapskrattade hela tiden när jag sa; Hoppa med dig då. Så underbart. Man blir så glad av allt de små lär sig.
Jag älskar mina barn och att få ett sjukt barn skapar enormt starka känslor till varandra. Jag ska och håller på att kämpa för hans skull. När man ser honom må så bra och är så pigg njuter man i hela kroppen. Vad kan vara bättre? Louise tar hand om honom och de leker så fint tillsammans. Han ser upp till henne så mycket. Skrattar alltid när han ser henne. Han springer i sin gåstol om dagarna och han utvecklas mer och mer för varje dag. 
Tog ny vikt och längd i måndags. Som han växer, stora killen! Snart dags för ny bilstol! Louise säger hela tiden: Jag älskar dig bästa i hela världen ♥ flera gånger om dagen, det är kärlek det!
Hennes nya kommentar när man berättar att så får man inte göra är: Jag vet, men jag vill. HAHA, go unge. Säger det verkligen många gånger om dagen! Det också =)

Smakade Marabou Mango ikväll, riktigt friskt och gott, rekomenderar det.

Snart ska Lukas ha mat och sen ska jag in i drömmarnas land, i morgon är det dags för babysim igen. Längtar redan ♥ Älskar mina barn mer än vad jag trodde det gick att älska någon!

Marabou Mango


Kommentarer
Postat av: Julia

Vilken underbar dag ni verkar ha haft! Goa små barn. Visst är chokladen god?! Jag är helt frälst i den. Några bitar sådan choklad och kaffe... Mmm! Hoppas ni sover gott nu ♥

2011-02-16 @ 00:32:23
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur jobbigt det än kan vara med alla förändringar så måste man lära sig att njuta av de goa bitarna av dagarna! Många kramar och tankar till er!

2011-02-19 @ 19:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0