Smörgåstårta, rea och massa specialmat

Mamma fyllde 45 idag och det firades med hemmagjord smörgåstårta a la pappa!
Fantastisk god och bara för att fresta er lite ytterligare lägger jag upp en bild..

Smörgåstårta a la pappa

Lukas kräkte inget vid 16-målet idag. Jag gav fruktpure och mamma välling, var nog mamma som var magisk. MEn hoppas det är ett steg i rätt riktning, fick ju en sorts inghalation till utskriven. Med kortison då han är trång i luftvägarna, flutide heter det. Morgon och kväll. Kan kanske vara att det redan börjar hjälpa vilket är skönt.

Inhalation airomir och flutide

Airomir den blå och Flutide den oranga

Var även på apoteket idag och skulle hämta ut Lukas mat som kommit. TUR att jag inte hade barnen med mig för det var ju inte lite mat om man säger så. Fick låna en vagn och köra över hela parkeringen med. 3 jätte pappkassar. Hmm, undra vad alla tänkte..

Kassarna med mat

Innehållet var lågproteinmix, duocal, smörgåsrån, loprofindryck (mjölk), pasta och ris...

Lukas mat

Gillar helt klart barnpastan med djurformer, hoppas han gillar det.

Loprofindryck

Duocal och Anamix

Duocal är tillskott på energi som han behöver vid förkylning och annat och Anamixen är proteinersättningen till välling som är fri från de 3 aminosyror han inte kan bryta ner.

Reaplagg

Måste bara tipsa om REAN på Lindex. Haöva reapriset, helt otroligt.
Hittade denna munkjacka med flossad insida, ord. pris 129, rea 75 och halva rea 37.50 kr.
Perfekt enligt min smak och plkånbok. Fanns massa fynd ås skynda er dit!!

God natt och sov gott och vill skänka ett STORT tack till min underbara vän Mia för Mias matkasse, all tvätthjälp och kläderna. Har många underbara vänner och vad skulle jag gjort UTAN er alla. Är verkligen tacksam även om det inte alltid kanske märks. Men tack alla för att ni finns i mitt och barnens liv ♥


Kommentarer
Postat av: susanne

usch.. jag kommer ihåg alla dessa lådor med specialmat.. duocal, maxijul, minimax o nån jävla specialjuice gabriel skulle ha.. tyckte man gjorde inget annat än att släpa tonvis med lådor.. Airomir har gabriel med + pulmicort o flytande bricanyl.. han har haft problem med astma sen han föddes nästan..

2011-04-14 @ 07:02:40
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0