Glad Påsk!!

Idag önskar jag och mina små älsklingar Glad Påsk till alla våra vänner!!!
Det blev en liten tupp och en påskakärring!
Tuppen i hönsgården stämmer bra in på herren i huset ;)
Vänder, snurrar, sparkar och slåss hej vilt nu för tiden, har 2 tänder, sitter mycket själv, äter bra, gapskrattar, traggar, ja tiden springer iväg. Så mycket som hänt på bara några veckor!
Helt underbart!
Det är verkligen en lyx att få se sina barn växa upp, förstår mig definitivt inte på dom som inte vill det eller knappt har någon kontakt med sina barn?
Hur kan man, det är ju det finaste och värdefullaste man har.
Älskar mina små hulliganer mer än något i hela världen.

Ryskt ordspråk:
Du är så fin och jag tycker om dig, (er)
du är så fin och jag tycker om dig (er)

Ingen är så fin som du i hela världen, (er)
ingen är så fin som du i hela världen (er)


Louise som påskakärring


Lukas som en tupp

Mina underbara påskbarn

Syskonkärlek
Kärlek ♥


Kommentarer
Postat av: Roland och Siv

Så söta barn Therese. Glad Påsk önskar vi er.

2011-04-22 @ 21:14:20
Postat av: Roland och Siv

O en puss på pannan så klart. Hälsningar R.P

2011-04-22 @ 21:15:43
Postat av: Mi@

Haha så underbara!De sötaste jag sett på bra länge! Kram

2011-05-03 @ 14:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0