Bloggar för första gången....

Då har jag äntligen skaffat mig en blogg, som jag vet många tycker jag skulle ha gjort för längesen. Har dock inte fått tummarna ur ..... Men nu äntligen!
Framförallt skaffar jag denna bloggen till hjälp för andra familjer där man får ett sjukt barn, då främst MSUD. Som min son Lukas har. En ovanlig, allvarlig ämnesomsättningssjukdom!

Jag tänkte föra in min dagbok här så alla kan ta del av de tankar och känslor som rör sig en förälders huvud när man får ett sjukt barn... Det sista man trodde på jorden var att man själv skulle drabbas, livet har blivit så annorlunda.


Kommentarer
Postat av: Sandra Franzen

Jag kommer att följa dig vännen:)))) Kram

2010-12-12 @ 15:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0