Snabba vändningar....

Ja igår var det mycket humörsvängningar i denna familj.
Barnen började med att överraska mig med frukost på sängen, såå gulligt och det smakade så gott!! 
Sen lämnade vi Louise och Bianca på ridskolan. En dag i syallet stod på dagens aktivitet. De fick släppa ut hästarna, mocka, ge dem mat, hämta in hästarna, rida en lektion, lunch och fika. En heldag helt enkelt och de var jättenöjda... OCH trötta.
Jag och Lukas körde till EKO efter och han fick gå skattjakt. Han var eld och lågor. Hem och åt lunch sen var det arbete för vår del. Köra bränne..
Det blev en del innan det var dags att hämta tjejerna igen. 
På vägen hem får mina barn ett raseriutbrott pga en bagatell och börjar slåss och sparka varandra med skor på.. de grät och skrek.
Fullständigt galna och mitt tålamod klarar inte detta!! 
Louise slog mig hårt på armen med hjälmen och fick stanna hemma från övernattning en som var planerad igår. Och Lukas fick lekförbud idag.
 
Bråkar era barn? Om vad? Hur gör ni? Vad hjälper? 
 
Även gjort frukost till sig själva!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Himmelriket = julmarknaden på EKO
Hittade 3 nya pepparkaksformar på EKO :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0