Ljuva försommar

I helgen har ju verkligen både vår och sommarkänslor infallit.
I lördags hade Lukas match i Tollarp, 12 och 13.
Förlorade första och vann andra. Lukas gjorde 1 mål och var stolt som en tupp!! Jisses vad detta laget spelar bra, vilket samarbete. Man blir verkligen varm i hjärtat att se dom spela!! 
Vi avnjöt vars en hamburgare (jag 2 st) i solen. Solskyddet fick åka fram för första gången i år. Solen brände på ordentligt!
Men ack så härligt, som vi har längtat efter sol och värme. Jag bara njöt ❤
Körde inom mamma/mormor på hemvägen och avnjöt vars en glass. Måste nog vara säsongens första!
Smakade såå gott!! Jag och Lukas hjulade om vartannat. Han kan och jag är världens klumpeduns..
Ni som följer mig på Instagram såg kanske videorna på min insta story ;) 
MammaThereseS
 
På em monterade vi upp Stampes rasthage. Lite fundersam var han och nyfiken.. Får vänja honom vid små stunder. Sjönt att skutta runt och äta gräs ;)
Lilla Stampe Bus!
 
På kvällen blev vi bjudna på middag hos Sandra och Razvan. Fiskgratäng. Alltså detta var något i hästväg så gott. Jag åt 3 portioner, blev såå mätt... FÖR MÄTT!!!! 
 
En mysig kväll med trevligt sällskap och talang på tv:n
 
I söndags kom Louise tidigt och vi styrde mot scenrep inför hennes dansshow på lördag. 
Jag och Lukas spenderade tiden hos Jenka och Nea under de 3 timmarna.
Riktigt trevligt och mysigt. Det var härligt väder men vinden var lite för kall.. 
Se  jobbade jag kvällen.
En händelserik och härlig helg må jag säga!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0