1:a Maj 🌸

VJa denna morgon och en spenderades på soffan med barnen till Mysteriet på Greveholm. Jag slumrade till, till och med. Har varit så oerhört trött idag.. Noll energi, verkligen! 
Fick masa mig ur soffan för att göra lunch till oss. Diskberget bara tittade på mig.. Usch...
Nåväl efter maten så diskade jag och Louise tillsammans och vi sopsorterade i våra nya 4 däcka tunnor. Barnen röjde och städade upp i tv-rumnet medans jag eldade och vek ihop all tvätt.
Sen ville de till lekplatsen och ja, jag tänkte att nu behöver vi nog komma ur lite.
Vi tog årets första cykeltur tillsammans. Besökte 2 lekplatser och ett vitsippshav. 
Det var faktiskt riktigt skönt. Solen sken men det blåste lite. Men solens strålar gör en gott! 
Vi var ute i 1.5 timme. 
Sen körde vi till morfar och Lena, som bjöd på middag. Biff, potatis och sås. Nomnomnom så gott!!
Sen styrde jag och Louise mot dansträningen.
 
Nu vill jag tala om att denna mamman är mer än slut. Men vi har haft en supermysigt 1:a Maj. Ibland måste man bara få ligga på soffan och göra ingeting.. 
Godnatt på er! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Årets vitsippsbild blev inte bättre än så här. 
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0