Såå mycket kärlek ❤

Alltså WOW vilken dag.. 
Hade ingen som helst ork när jag vaknade imorse. Riktigt trött. Tog em pw-nap på 15 min och det gjorde minsann susen. Blev pigg direkt och solen kom fram.
Fick finbesök av min fina vän Ann-Louise och Saga som var nerom från Småland.. ❤ Så härligt och mysigt.. Lilla solstråle!
 
Jag och Louise hade egentid idag. I em ville hon cykla till lekplatsen. Jag ville ta en löprunda. Vi slog ihop det. 
Jag sprang och hon cyklade 5 km. Fantastiskt väder. 
Sen lekte vi på lekplatsen bara hon och jag. Massa glädje. Vi hade en jättemysig em. 
 
Åkte till pappa som bjöd på middag; biff, potatis och sås.. Mmm så gott! 
 
Louise var på dansen ikväll och jag åkte på en snabbvisit och tog en kaffe hos min andra fina vän, Jenka. Träffade där dagens andra lilla solstråle, Nea. Alltså dessa små godingar fyller mitt hjärta med såå mycket glädje och kärlek. Älskade små gryn ❤ 
 
Vi avslutade kvällen med smoothie och mysprat med tända ljus i soffan. Inte en enda sur min idag. Bara glad och lycklig. Vi har verkligen haft jättemysigt och härligt idag. Det värmde i mammahjärtat och energidepån fylldes på ordentligt. Somnar med ett jätteleende ikväll. 
Hoppas ni också haft en fin start på veckan!! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0