När det bara kommer så där..

Skulle bara hämta in tvätten som hängde ute då regnet hängde i luften. 
Fick plötsligt ett infall att köra in brännehögen som var kvar sen i höstas. Ca 5-6 kärror blev det. Sen räffsade jag upp där och fortsatte sen runt hela skjulet. 
Enda nackdelem med det fina valnötsträdet är alla löven. Stora är de också..
Slängde flera kärror med löv och 2 ruttna stubbar också.. 
Nu är det jättefint och är plats för det nya brännet som kommer ikväll.
Tänkte tagit en löprunda idag men efter detta infallet så var jag helt slut och svettig. Minst lika tufft som ett löppass. All träning är bra!!
Perfekt väder.. mulet och lite dugg. Så när solen sen tittar fram nån dag, ska jag njuta i lugn och ro och inte tänka på alla löven som ska bort.. Skönt att ha detta gjort!! 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag ta en pw nap och sen göra lite nytta till.. dammsuga iallafall..
Sen är det jobb 17.30-21.30 ikväll. 
 
Ha en fin onsdag :) 
 

Kommentarer
Postat av: norrbotten emma

fina bilder =)

ha en fin dag

Svar: Tack!! Detsamma :)
Therese

2017-03-29 @ 13:25:06
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0