Ledig måndag!

Louise var hemma idag då det klia en del. Enligt doktorn var det ok att gå till skolan.. men tog en extra dag hemma, imorgon ska hon gå. Haft 2 dagar med antibiotika krämen. Det ser redan bättre ut. 
Vi var i köket hela fm. Jag bakade frökmäcke och Louise gjorde kesorlra alldeles själv. Tom kokte äggen och hackade rödlöken. Så duktig.
Sen gjorde jag morot och squashburgare till Lukas. Innehåller endast 0.1 g protein per biff. Han älskar dom.
Jag smakade en nygjord, alltså hur gott då.. Fluffigt goda och de kändes så nyttiga på något sätt.
Squash, morötter, gul lök, persilja, bakpulver, lågproteinmix och salt & peppar.
 
Vi fick mycket gjort. Vi spelade lite spel och sen ville Louise ta en promenad/cykla en runda.
Solen var framme så vi begav oss ut. Hon cyklade och jag tog minsann en löptur. Årets första. Flera månader sen sist. Det gick jättebra, and i gen var lugn hela tiden. Jag började sakta och försiktigt. Det gick inte så snabbt men jag kom runt och klarade hela 5.6 km. 
Körde sen hemmaträning idag igen. 
En annan variant! 
45 sek på varje övning
Hopprep
Benböj med 8 kg kettelbell 
Jägarvilan
Plankan 
Höftlyft med 8 kg kettelbell 
 3 varv  körfe jag.. Enkelt men ändå något. 
 
Perfekt dag! 
Hoppas på en likadan imorgon. Ledig dag igen!
Hade noll energi imorse men när man väl börjat på med något så gick det av rena farten.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0