Strandpromenaden

Idag följde jag med Sandra till Karlshamn. Sara hängde också på. Alla barn var i skolan utom Ossian så han fick egentid med oss tre ;) 
Inte ofta vi är lediga alla tre samtidigt, men idag kladdade det!! Mysigt ❤
Vi tog en härlig promenad längs havet.. Stranspromenaden. Vi gick 4 km totalt, men den var mycket längre.. 
Hit ska vi i sommar och gå med barnen, leka, bada och äta ute. Längtar redan, så fantastiskt vackert det är i Karlshamn. Bästa sommarstaden.. Där skulle jag lätt kunna bo. 
Sen tog vi en lunch intill havet. Köte dagens, spaghetti och köttfärssås. Kan INTE klaga på för lite mat i varje fall. Och gott var det. Jisses, åt typ 1/5 av portionen, sen var jag proppmätt. Resten tog jag och Louise till middag. Perfekt!! 
Det var så underbart att vara sitta och njuta av nuet och umgås med sina vänner. Det är lajvet!
Tack för idag tjejer (och Ossi) ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ikväll blev det träning för mig och Sandra hos Tisse.
Tabata intervaller i 1 timme, med skivstång, stepbräda, lösa vikter och sig själv. Alltså wow vilket pass, det var sjukt vad jag svettades. Håret dröp... Älskar känslan, underbart att svettas. Finns inget skönare än duschen efteråt. 
Det var längesen jag svettades så mycket. Fick verkligen en rejäl dos ny energi efter detta. Nu ska vi minsann peppa varandra och komma igång. 
Winter 2017 here we come ;) haha!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0