Sagas dop

När söndag morgon kom var set frukost och alla skulle duscha och göra vid sig. Jag var sist med att duscha och det blev aningen tight på schemat. Vi anlände i kyrkan prick när det skulle börja.. Phu. Äntligen kunde man andas ut.
Så typiskt mig, tidsoptimist ut i fingerspetsarna!! 
Jag fick äran att vara fotograf så det knäpptes en hel del bilder. 
Allt var så bra, mysigt, gott och trevligt.
Ett väldigt mysigt dop blev det!!
Tack för att vi fick vara med om denna speciella dag ❤
 
På tisdagen kom det en blombud till mig.. 
Jag blev SÅÅÅ glad. Så himla på fina blommor och jag uppskattade det massor. Självklart att man ställer upp och hjälper till när det behövs. Blev riktigt rörd av de fina orden. Tack tack Tack!! ❤
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0