Kasedans och äntligen är loppan hemma!

Igår var det den årliga kasedansen i Värestorp, ca 2-3 km från där jag bor.
Det är obligatoriskt att åka dit när Lasse Stefanz spelar. 
Jag gillar ju allt från dansband till hårdrock. 
Det var riktigt kul och jag var så laddad..
Min fina kusindotter satt barnvakt och allt gick superbra!! 
Guldvärt för mig, tack fina Thelma ♥
Vi åt mat och efterätt här innan. Kycklingsallad som Jenny och Thomas fixat och tårtan stod jag för. Marrängtårta med chokladkräm och hallongrädde!! 
Nomnomnom...
SÅÅÅÅ galet gott allting!
 
Det blev Mora Nisse och Vicke blandade en Liiinart ;) 
Haha ja vi har en galen familjegrej sen många år tillbakas, om hur man säger Lennart.. Bara min pappa som kan få till det. Som vi skrattade. 
 
Det var en underbar kväll och vädret höll uppe! 
Träffade massa härliga arbestkamrater och fd kollegor.. Och massa vänner!!
Tack alla ni som kom, party peoples!! 
 
I em kom äntligen min stora loppa hem, efter 16 dagar hos sin pappa. 
Hon var saknad, som vi mös ikväll. 
Hon fick lite sommarpresenter och sen gjorde vi en omgång vattenmelon och jordgubbssylt till. Eller Louise gjorde den själv rättare sagt! Så mysigt att vara bara vi i köket, hon och jag! 
När Lukas lagt sig satte vi oss i soffan med glass och den nygjorda sylten till.. Mmmm så gott!
 
Barnens väskor står packade i hallen, jag ska upp tidigt och hoppa in i duschen.
I morgon fm beger vi oss mot vår första semestertripp... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Partypinglorna!
Min fina älskade kusin, hon betyder så otroligt mycket för mig.. Så mycket kärlek jag har till denna människa. Ofantligt mycket ♥
 
Underbara männskor ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0