Första dagen...

på min semester.. Fre-sön var ju bara min frihelg..
Den bjöd på regn och blåst.. Usch, kändes mer som höst idag minsann..
Men Lukas hade kompis här i fm och jag bakade fröknäcke under tiden. 
Sen i em blev det soffläge för oss båda och jag sov 1.5 timme. Helt galet vad skönt det var.. Att tillåta sig själv att bara ligga i soffan utan några måsten. Det är ändå en semesterkänsla för mig.
Det var motigt med motivation till träningen idag.. MEN vi bet ihop jag och Sandra och begav oss iväg ändå. Det blev ett TRX pass och jisses vilken energi man fick efter det.. Då var man nöjd att man tog sig dit.. Det är bara det där lilla steget man ska komma över, sen bara går det..  
Nu ska jag sova och imorgon har jag och Lukas lite "jobb" att göra!! 
 
Är lite nyfikna vilka ni är som läser, vad tycker ni? Är det något ni saknar? Ge gärna lite feedback, känns som om jag bara skriver till tomma intet.. ;) 
❤ 
 
Min andra hälft ❤ min tvillingssjäl! 
Det finns inga som oss. Galna, barnsliga, skrattiga, högljudda, glada, pinsamma mammor som bjuder på oss själva nyktert som onyktert... HAHA. Jag älskar att alla tror vi är syskon ❤ 
Igår gjorde jag en ny omgång saft, fast denna gången bara jordgubbssaft. Lukas gillade den bättre än den med fläder.. Får se vad Louise tycker när hon kommer hem :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0